SenaKurtuluncesoy yok çok şükür gebeliğim devam ediyor.
Kaybım geçen yıldı, 22 haftalık ani açılma işe doğum oldu ve öldü kızım….
Bu ölçümleri şimdi önlem amaçlı yaptırıyorum, çünkü diğerinde 4 lü taramaya girdik hiçbir sorun yoktu , 1 hafta sonra açılma oldu kendiliğinden. Muhtemelen de covidden kaynaklandı, enfeksiyon bebeği vücut dışına attı dediler doktorlar.
Yine de emin olmak için acaba rahim yetmezliği de olabilir mi diye şu an her hafta gidip ölçüm yaptırıyorum