Ben de 19+1 im bugün kız bebiş bekliyoruz 🎉 hamilelik boyunca sadece 2 defa kusma oldu o da 1 ay önceydi. Çok şükür iyi geçiyor hamileliğim. Dün detaylı ultrason vardı ama bazı organlar için erkenmiş 2 hafta sonraya gün verdiler yine de el kol bacak baş (göz, kulak, burun vs) bakıldı. 3 4 gündür de hareketlerini net hisseder oldum 😊 gerçekten çok güzel bir his