2prenses_masal-oyku Karnımda bir anda elektrik çarpması gibi bişey hissediyorum bebek sanki ip bağlamışta arada bi onu çekip bırakıyomuş gib oluyo aynı şeyi yaşayan oldumu ? Saniyelik bi olay ama canımı yakıyo iki hafta var dr a gitmeme de soramıyorum 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
yslnrsh 2prenses_masal-oyku bende de oluyordu sanki bebek sallanıyor da titriyor gibiydi ama geçiyor büyüdükçe 😃
Xxxmelodi666 2prenses_masal-oyku gebeliğim başladığından beri okuyor 19 haftalık oldum arada bire düştü sebebini bilmiyorum
2prenses_masal-oyku yslnrsh ikinci gebeliğim zaten tecrübem var ama ilkinde yaşamadım hiç bunu sanki göbeğime bi ip bağlanmış arada bi onu sıkıca çekip bırakıyo gibi
Eda91- 2prenses_masal-oyku normal. İlk hamileliğimde bende dr oluyordu. Bizimki rahat durmuyor diyordum hatta
2prenses_masal-oyku Xxxmelodi666 benimkide nadiren oluyo da ne yaptığını anlamadım çok canımı yakıyo kordonunu falanmı çekiyo acaba 🤔
2prenses_masal-oyku Eda91- benim işkde olmuyodu işte bunda olunca işk defa böyle bişey ne olduğunu anlayamadım da ilkinde olmayınca buda bana normal gelmedi yanlış bi hareketmi yapıyo acaba diye düşünüyorum