mombarbie_ Doğumum şubatta fakat skolyozu olup spinal sezeryan olan ya da epiduralli normal doğum yapaniniz varmi?
HilalYlmz mombarbie_ benimde skolyozum var ama ameliyat olmadım 2 sene önce spinal sezeryn oldum çok şükür çok rahat kolay geçti bir sıkıntımız olmadı
Japonn101 mombarbie_ skloyozum var hiç bel ağrısı baş ağrısı çekemem riske atamıcam direk genel olucam skolyozun ağrısı başlı başına işkencr
ebrarmom08 mombarbie_ konuyla alakasız beni hatırladınmı canım (ismim değişti) geçen ay ovülasyon takibi yapmıştık hamileyim 😂
mombarbie_ HilalYlmz çok teşekkür ederim sezeryan olursa genel anestezi yaptırmak istemiyorum içim rahatladı