Lale30 Benim doğum sancım böbrek ağrısı gibiydi, belden kasıklara vuruyordu ve asla adet ağrısına filan benzemiyordu, karnımda değil sanki belimdeydi ağrı. Bu yüzden biraz geç anladım doğumun başladığını, ama tabi bu sancılar düzenli olana kadar birkaç gün ara ara yaşadım 😊