Denisdenis normalde alınması gereken değer hamilelikte artıyor diye biliyorum. Bunu da besinlerden karşılamak zorlaşıyor malum günümüzde bizim yediklerimizle annelerimiz bizlere hamileyken yedikleri aynı değil maalesef. Ben de ilk başta kullanmak istemedim kadın doğumcu yakın bi arkadaşıma sordum o da devletin verdiklerinin içeriği yüksek için rahat etmicekse imom önerdi. Daha sonra hamile kaldım doktorum folik asit ne kullandığımı sordu söyledim değiştirmedi. Bir başkasından da bir kaç ay bebek sahibi olmayı denediklerini olmadığını ama folik asitten sonra ilk ay gebe kaldığını duydum tutunmayı kolaylaştırıyormuş