AAtlas aneoluyorum- 28 eylül bizimde çok az kaldı. Korku heyecan sağlıkla kavuşalım inşAllah bebislerimize
kadertugrul7 aneoluyorum- bizimde uygulamaya göre son 3 gün 40 haftayı gecmezse gecmez inşallah yoksa direk suni vericekler ben kendi sancimla gitmek istiyorum
skzlkya20 aneoluyorum- 36+2yiz bebeğin gelişimi 2 hafta önde ben artık bi an önce doğurmak istiyorumm iyice aşağı indi karnım oturup kalkarken falan çok zorlanıyorum 🥹
aneoluyorum- kadertugrul7 normal doğum istiyorsunuz sanırım ne güzel inşallah sağsalim kavuşuruz evlatlarımıza
kadertugrul7 aneoluyorum- evet ilkimde normaldi buda normal gözüküyor du hayırlısıyla inşallah kolay bir şekilde sağ salim kavuşuruz hepimiz
Elif_p aneoluyorum- merhaba canımbugün gittik doktorum 30 Eylül ile 4 ekim arası planlı sezeryan İcin bir gün seçin dedi heyecan dorukta 🤦♀️neye göre karar versem bilemiyorum beklemek de korkutuyor 4 ekimde 39+2 olmuş olacak
ikizler_ 36 haftalık olurlarsa tam 42 gün 37 haftalık olurlarsa 49 gün var😅 bir an evvel bitsin diye gün sayıyorumm