GlinMeryemBasaran Ysn içinde inanılmaz derecede fazla şeker var kendiniz evde yaparsanız daha sağlıklı olur şeker bebek için zehir maalesef 😔
asminko345 Ysn Gece yatmadan önce yiyorum canım bebeğim kilo alsın diye zaten tatlıyla başım dertte hiç o kadar tatlı gelmiyor bana 🤦♀️
Ysn GlinMeryemBasaran cnm ben hipp in aldım içinde katkı maddesi olmayan şekeri en az olan o muhendisinoglu diye bi blogger var bütün bisküvileri incelemiş doğal olan tek o diye onu aldım içinde keçiboynuzu özü var