Gecemboncugumm Daha iyi korkma alttan ultrason daha kötü bence.
Ayy benim son gün anım
Hastanede yatarken doktor ebeler vs geldi kim taburcu olabilir karar verilecek sırayla herkesi çağırıp muayene edecekler odaya aldılar.
Karşımda bir sürü ebe 6 7 tane bilgi veriyorlar bacağını o sağa sola koyuyoz ya doktor dedi iç çamaşırını çıkar bacağını koy bakalım dedi doktor hanım eeee bunlar dedim gülüyorlar .Daha önce çatı muayene yapıldı biliyorum nasıl olduğunu ama ilk kez böyle kalabalık.Ebe dedi kızım içimizden biri doğurtacak zaten seni utanma dedi ama hepinizin görmesine gerek yok demi dedim.
doktor dedi herkes dışarı çıksın:)Devlette çok rahatlar ya ben öyle yaptıktan sonra benden sonrakilere de girmediler.