Gncanne_ haftası 23 den önceyse maalesef ölü doğum olarak geçiyo. 23 den sonra yüzde 10 20m30m40m50 diye artıyoo zamanla yaşama şansı. Size tavsiyem nolur yanında olun o kadar zor bi süreç ki. İnsan bazen yanlız kalmak istşyono zaman yanlız bırakın ama yşne de her an yanında olabileceğini hissettirin ve özellikle acısını yaşamasına fırsat tanıyın. Eğer şimdi yaşamazsa ilerde elbet bi gün bi yıkıma uğrucak ve bu sefer daha ağır olucak. Ama umarım haftası 23 den fazladır ve ilaçlarla iğnelerle hayata tutunur 🤲