Kızlar şuan 5+2 gebeyim. Dün doktora gittim kese gözüktü. Bebeğin görünmesi için daha erken haftaya gel dedi. Nisan ayında da kese var bebek yok diye kürtaj olmuştum. Aynısı olacak diye korkuyorum. Aynısı olur mu tekrar. Bu durumu yaşayan var mı ??? 😞😞