Esrardc Test aldım bugün baya koyu çıktı adetime 6gün var pcosum geçen ayın 20sinde olsum 3aydır hacamat yaptıyorum düzenli hasta oluyorum böylelikle kendiliğimden resim atıcam daha var koyulaşmasına ama bu test doğru sonuç veriyormu merak ettim
Papatyam17 Esrardc ben de bu markanın ovulasyon testini almistim 20li olanından bi 10 tane falan kullandım bı işimiz çıktı ve devam edemedim teste yani yumurtlamayi yakalayamadım ama baya koyulaşmıştı ve ben o ay hamile olduğumu öğrendim ben baya koyulaştigi günleri hep değerlendirdim
mombarbie_ Esrardc kişiden kişiye değişir ama inovitayı tek gecerim çok belirgin şekilde gösteriyor ilk denemede gebe kaldim
sunshine_ Esrardc ben bu test ile hamile kaldım canım ilk başlarda yanılttığını düşündüğüm için bir test daha almıştım eczaneden ikisi de aynı anda pik oldu güvenilir 🌸
HMH Esrardc ben bu markayı kullandım Nisan ayında başladım ve yumurtlama görmedim ama her ay olmayabiliyormuş normalmiş mayıs ayında yumurtlama gördüm ama gebe kalmadım haziranda test falan yapmadım çok şükür hamile kaldım çünkü bence insan kendini kasıyor bu testlerle ☺️
Esrardc Papatyam17 teşekkür ederim bende acaba dedim koyulaşıyor ama olurmu pik ya da doğru sonuç verirmi bilemedim 1gün dolu 1gün boş değerlendiyorum gebelik olmadıda pcos varya adete kadar yapiyim dedim bugünde koyu geldi bana
Donthappymom Bu ovulasyon testi değil mi ne kadar doğru bilemem ben Birgebeningünlüğü sayfasından aldım onu kullanıyorum net bi şekilde gösteriyor Ve adetin bitikten sonra hemen başlayıp hergün yapman lazım belki yumurtlaman olmuştur geçmiştir
Esrardc Donthappymom son 2gündür bundan kullanıyorum normalde bir gebeningünlüğünü kullanıyorum uyguna buldum aldım nasıl olsa adet olurum ama yinede adete kadar devam ediyim diye aklımda kalmasın diye ben tam ilaçla tedavi olsamda pik göremiyorum bir dahaki ay aşılama yaptırıcaktım inşallah gerek kalmazda
Esrardc Donthappymom adet bitiminden itibaren kullanıyorum 27 ağustosta başldım göremedim koyulaşma pikte geçen aydan kalanlar kullanmıştım bitince bundan aldım
Donthappymom Esrardc umarım hamile kalırsın hayırlısı işe bende bu ay ovulasyon takip ettim inşallah gönlümüzdeki olur yani hiç pik göremiyor musun denediğinde hergün düzenli bir şekilde bitkisel ilaçlarda var bilmiyorum umarım bende işe yarar da gelecek ay herkese tavsiye edebilirim 🫶🫶🫶
Esrardc Sunshine123 teşekkürler benimde ya oldu olcak ya da silikleşecek bakalm ama baya koyu arada gelmesede pik böyle koyu oluyormuydu
Esrardc mombarbie_ bir dahaki ay ondanda almayı düşünüyorum benim yumurta tam büyümüyo pik olmuyo problem ordada bakalm
Sunshine123 Esrardc Aslında seninki koyulaşmaya başlamış ama tam değil bence benim T Çizgisi C fen daha koyuydu. Sen yine de değerlendir kaçırma
Esrardc Donthappymom Allahım nasip etsin inşallah biran önce hayır göremiyorum tedavide klomen letu flaan onlarıda kullandım olmuyor tam anlamıyla pik tek güvencim hacamat artık bakalım kullanın olursa ben takip ediyorum burayı yazarsınız konu açıp illaki bakarım
Esrardc HMH ne güzel kendiliğinden olmuş 1yıl hiç düşünmeden öylesine denedim yine olmadı bendeki düşünceyle alakalı değilde ne biliyim yapmasamda olmuyo yapsamda olmuyor
Esrardc Sunshine123 dün değerlendirmiştim bugünü es geçiyim belki yarın saha koyu olur ozaman 3gün değerlendirme yaparım artık ☺️ inşallah benimde koyulaşır pcos var yumurtlama olmuyor
Esrardc sunshine_ canım bi bakabilirmisşb görsel yüklicem 1haftadır böyle son 5günğn var kuru haliyle testin adet günüm bugünde gebelik yok ama yumurtlama görmedim böyel adete yakın bu kdar net çizgiler oldumu sende hiç