Zeynepayse Merhaba arkadaşlar, yenidoğan bebekleriniz 0-3 aylık zıbın body tulumları ne kadar süre giydi? 2800-3000 gram civarı doğan bebişleriniz varsa özellikle ne kadar ?
Kukulikukuli12 Zeynepayse Valla benım kzıım 3700 54 cm dogdu. Allahtan cok fazla küçük almamıştım. Geneli 6 ay ve üzeriydi 1 yas üzeri olan kıyafetleri bile 6 aylıkken giydi ayda 1 kg aldı. Canım kalıplar küçük oluyor. Üzerinde yazana bakma sen 🙄 bence 6 ay üzeri al genel olarak.
Zeynepayse Karanfill doğuma az kaldı gidişata göre max.3000 gram doğacak. Herkes 0-3 alma hemen küçülür diyor ama kilolu doğmayacağı için giyer gibi geliyor Yenidoğana da 3-6 ay alınmaz herhalde
babylook Zeynepayse banada öyle diyorlar kafam çok karışık bu konuda ben 0.3 aldım baya 3.6 alıcam ama 3.6 hemen giyemez ki büyük gelir diye düşünüyorum🙂
Karanfill Zeynepayse yenidogana 3 6 çok büyük olur tabii ki. 0-3 giydiriliyor ben giydirmistim 3. Aya kadar
Zeynep_ze Zeynepayse of benim çevremdekilerde 0-3 aldırmıyor ama ebebeğin mesela kalıpları zaten küçük diye ordan 3 aylık aldım yenidoğanda giysin diye anca olur diye düşünüyorum genelde bende 3-6aylık aldım son haftalarda bakacağım çocuğun kilosuna göre belki 0-3ay alırım iki takım falan zıbınlarını bile 3aylık başladım almaya hiç 0-3 aylığı yok bebişimin
Nur_50 Zeynepayse 3-6 çok büyük olur ya bende 1-3 ay aldım 0-1 ay almadım 3-6 ay aldım ama az öyle çok değil
Zeynepayse Zeynep_ze Benimde 0-3 ay nerdeyse hiç yok benimde annemler falan yok küçük gelir diye aldırtmadı bende kilosu belli ol az diye akmadım hiç ama alacağım galiba zaten artık çok az kaldı kilolu olmayacağı kesin o yüzden
Zeeynep1 Zeynepayse kizim 3.450 doğmuştu ona rağmen 0 3 ay 6 tane almıştım estra yigenim de de vardı onları da verdi baan ona rağmen yetmiyordu çünkü kakasını kusmugu derken zibinlar tukeniyordu. Şubat doğumlu kizim kış ayına rağmen 1 günde bir dus aldiriyordum yetmiyordu .3 6 ay cok buyuk olur yeni doğan bebege .ikinciye hamileyim ona da 6 tane aldım estra kizimdan kalanlarda var anca yani tabi yine nasıl isterseniz .
Feyzaclk Zeynepayse yenidoğanlara genelde hepsi bi tık bol oluyor. 3 kiloydu oğlum bir çok yenidoğan kıyafeti bol oluyordu. Ama aşırı hızla büyüdü 2 aylık şu an 3-6 aylık zıbınları tam oluyor nerdeyse . Sadece boyu biraz uzun. 0-3 ayı doğumdan itibaren kullanabilirsin bence.
Zzeyynep04 Zeynepayse benimki 2200doğdu ve erken doğdu herşey bol oluyordu 2buçuk aya kadar oluyor 3aylık kıyafetler aldım yeni diğerkeri sıkıyor çünkü