33+4 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı.bebisim 2500kg 48 cm doktorum herşeyin normal olduğunu söyledi.ama özellikle geceleri ve sabah kalktığımda kasıklarımda ve karnimda çok ağrım var. Bebeğimin henüz kafası yukarıda ayakları aşağıda doktor o yüzden kasıklarına daha çok baskı olur dedi. Sizde de var mı böyle ağrılar ne durumdasınız acaba?