Asel-2023 Nur_00 nerem agrimiyoki kicim ayaklarım belim kasıklarım omuzlarım 😭 nasıl geçecek hiç bilmiyorum 😓 ağlama krizine girecem erken doğum riski var sancılar artacak diye birşey de yapamıyorum
MMad Nur_00 herrrr yerim ağrıyo kasıklarım belim bacaklarım popom korkuyorum vallahi ne ayakta duramibilşyroum ne uzun saatler oturabiliyorum kayınvalidemdeyim bugün oturduk ordayım dayanamadım geçtim uzandım ağrıdan bitap düştüm
Evrem990 yagmur_3566 bende ayni sekilde yürürken dönerken sanirim normal baya kisiden normal oldgnu duymuştum 32+4 üm
Avril MMad bu ben 😆 aynı şekilde ağrımayan yerim yok yatıyorum hep ayakta durmak yürümek iki iş yapmak bile zor valla daha en az 1 ay var doğuma nasıl gidecek böyle bilmem 😄
MMad Avril ben de bilmiyorum tövbe tövbe yatalak gibi yatıyorum anca😅 çakışanlar nasıl çalışıyor hayret ediyorum ben biraz dhaa otursam dopuracaktım az önce 😂