Eymenikoo 9 saat yatınca çok yoruldum düz yatıyorsun bi de .bel fıtığı var bende artık belim ağrıdı yatmaktan.8.5 saat sonra kalkmak istedim. Ağrıların oluyor haliyle ağrı kesici iğne yapıyorlar ama kalktığında adım atmak zor oluyor ilk başta ayağını sürüyerek yürüyorsun sonra yavaş yavaş açılıyor adımların. Bi de gaz çıkarmanı istiyorlar gaz çıkmazsa taburcu etmiyorlar