Pitircikkus Fatma44 bu silik mı 🤭 adetınız 9 gun gecene kadar nasıl sabredıyosunuz valla hayranım bu kadar sabırlı insanlara ☺️
1prensesannesi__ Pitircikkus bende bu ay totem yaptım en az 5 gün sabredicem zaten 5 günü gecerse eger test yapmadan da emin olurum ama en az 5 gün beklicem ve idrar testi yapmicam direk kan vericem 😂
Patito__ Sen silik cizgi gormemissin burda ne merceklerle incelediklerimiz vardi bende dahil :) tebrikler cnm Rabbim tamamina erdirsin
Pitircikkus 1prensesannesi__ ınsallah bende sabredecegım dedım test almayacagım cekmece duzenlerken bı test buldum adetten bı gun once yapıverdım eve test almamak en mantıklısı ☺️
1prensesannesi__ Pitircikkus Bende test almicam kesinlikle kendimi tutmaya calisicam bide evimin tam karsisi eczane 😅 bakalim Rabbim nasip etsin insAllah kafamı daha saglam tutup sabirla beklemeye caliscam
Pitircikkus 1prensesannesi__ dualarım sizinle ınsallah en yakın zamanda nasip eder Rabbım ben bı yıldır ıstıyordum yenı nasıp ettı dua etmek gerek bol bol herseyın bı vaktı var
1prensesannesi__ Pitircikkus öyle rabbim bi kul yaratır ve gunu gelince anne rahmine düser bizde vaktini bekliyoruz rabbim cok bekletmesin insAllah kizim 7 yasinda buyuyup genc kiz olmadan kardesiyle oynasin istiyorum 🥰
Pitircikkus Fatma44 tebrikler canım ınsallah sag Salim kucagımıza almak nasıp olur benımde betam bugun 244 cıktı cok şükür
Gmzydn Ya tebrik ederim kızlar bu hamilelik haberlerini okuyunca burda okadar mutlu oluyorumki rabbim banada nasip etsin inşallah 🥰🐣