mrymoktrx ilkgozagrim__ çok kücük 🥹 bende bi teori vardı orada kese şekline göre ve kesede duruşundan söylüyorlardı o yüzden tahminde bulundum kese eger muz gibi yayık ve kafası sağda ise kız kese yuvarlak ve solda duruyorsa erkek deniliyor
mrymoktrx ilkgozagrim__ diyorum ya çok kücük belirgin edici bişey yok sadece sağda duruyor kız tahmininde bulunabilirim👶🏻 Hakkınızda hayırlısı olsun
ilkgozagrim__ mrymoktrx hep bir tane kızım olsun istemiştim bekarken de hep kızım olsun ilk bebeğim diyordum inşallah kızım olurr sağlıklı olsun tabi ama gönlümden geçen kızımın olması
meltemmmmm_1 mrymoktrx ya merhaba fotoğraf yüklemesini bilmiyorum ama profilde görünüyor tahmin edebilir misinizzz 🙏🏻🙏🏻
ilkgozagrim__ mombarbie_ yaa haftaya çarşamba tekrardan gidicem en son 7+6 haftalıkken gitmiştim şuan 8+6 haftalık nerden anladınız kız olduğunu bebeğimin
mrymoktrx meltemmmmm_1 gerçekten by konuya o kadar hakim değilim sadece hanımefendinin kız gibi duruyordu o sebeble yorum yaptım🥲
mombarbie_ ilkgozagrim__ plasentasıda kendiside sağ tarafta bizim kızda orada duruyordu zaten bu haftalarda sadece yerinden ve duruşundan tahmin yapabiliriz 11 haftalıkken daha net oluyorlar