ozturkaeb Yapabildiğiniz kadar yapın artık kendinizi zorlamayında bol çamaşır suyu ve sirke ile halledersiniz inşallah. Benim yıllar önce eve geldi kedimizden, bu yaz başıda dükkanımıza geldi yine baktığımız kedilerden. İkisinde de size dediğim gibi yaptım. Hatta dükkandakiler daha çoktu temizlik yaparken tüm bacaklarımı ısırdılar 2 hafta kaşıntı çektim sonra geçti. Yani çok evham yapmayın fakat temizlik şart