Merhabalar, 32 haftalık olduk kontrole gittik şükür bebiş iyi gayet Maaşallah. Benim vitaminler kötü tahlil verdik demir ilacına başladık. Henüz Doğumla ilgili bişey konuşmadık. Haftaya tekrar çağırdı artık sık çağıracak sanırım. Sizler neler yaptınız kontrole gittiniz mi? Nasıl durumlar?