Eylulum25 Kızlar merhaba 34+5 teyim bugün nst ye girdim bebeğim çok heraketliydi doktor kalp atışının çok hızlı olduğunu söyledi bu durumu yaşayan var mı tehlikeli durum mudur birde karın çevresi 1 hafta geriden geliyor dedi 2.250 gram kilosu