Sibelsamet_64 Bebeğim göğsümde uyuyup kalıyor ve boğazını aldiriyor korkuyorum bu durumu yaşayan var mı acaba
Leilani Sibelsamet_64 sanırım rahatsız bir pozisyonda yatıyor olsaydı kendiliğinden o pozisyonu değiştirirdi diye düşünüyorum
Bircandeniz Bırak yatsın kızımda hep bükülüp göğsümüze yatardı ilk doğduğunda ama şimdi yatmıyor keşke yatsa mükemmel oluyordu
Rbytkn Sibelsamet_64 emerken uyuya kalıyorsa durterek emme süresini tamamlayın baktınız 10 dk FLN emdi uyuya kaldı hafiften göğsünuzu çekin temas halince uyumaya devam etsin…