Arkadaşlar merhaba 24 haftalık hamileyim . İş sebebiyle soğuk bir yerden sıcak bir bölgeye geldik eşimle.3 hafta önce. Fakat ayağım çok şişiyor . İşe gidil geliyorum ayağım davul gibi oluyor . Herkes çok erken diyor bunun için. Sizin ödemleriniz ne zaman başladı acaba? Bu başka bir sorun belirtisi olabilir mi?😔