Kızlar merhaba, bugün tam 32 haftalık olduk. Dün gündüz kasıklarıma 1 dk boyunca kesintisiz sancılı ağrı sağlandı ve gün boyu ara ara devam etti. Bugün kontrolümüz vardı ve doktor alttan muayene yaptığında rahim ağzı kısalığı 24 mm ve genişlemesi tespit etti nst bağladı sancım çıkmadı şükür. Ama diğer bulgularla bana erken doğum riskine karşı Progestan yazdı fitil olarak kullanacağım ve bebek için ciğer geliştirici iğne verdi 4 adet 2 adet vurulcam aksam 2 adetide 24 saat sonra tekrar vurulacağım. Başına gelen var mıdır bilgilendirebilir mi erken doğum olmaz inşallah🙏🏽😔