kisiden kisiye yan etkileri degisir kullanip tecrube etmek lazim
doktorda hormon testi yaptirip hormonlarinizin degerlerine gore hap yazdirin doktora
rahatsiz edici olursa yine doktora gidip degistirmesini isteyebilirsiniz ama alisiyor vucut 2-3 aya
ben yan etki gormedim bazilari kusuyor basi agriyor vs bunye meselesi belki bilmiyorum
rahatsiz edici bir yan etkisini gormedim hic yasmin kullandim 1 sene prolaktin degerim yuksek ciktigi icin 2 ay diane 35 ictim ama o sadece tedavi amacli kullaniliyor yarin doktora gidicem sonuclarim icin baska hap yazicak
benim adet sorunum var kendimi bildim bileli 15. gunden itibaren lekelenmelerim basliyor hapa ragmen yani bu da bir yan etki degil benimle alakali birsey