Egeminannesi maalesef bendede çıktı ilk gebeliğim ve duyunca çok korktum halada endişeliyim ve ben henüz 29 haftaya bugün geldim erken doğum olacağını söyledi, eğer 36. Haftada olsaydın hemen bebeği alırdım dedi. Ben haftalık kontrole gidiyorum. 24 saat idrar biriktiriyorum her hafta. Kan veriyorum düzenli. Tansiyonum yüksek seyrediyor o yüzden günde 4 tane tansiyon ilacı alıyorum. Dua ediyorum daha önümüzde erken doğum olmasına rağmen dolmasını beklediğimiz 7 hafta var 😔🙏🏻 sizin çok şükür bebeğiniz büyükmüş sağlıkla kucagınıza alın inşallah