S-D Ayse8326 ben de sizin gibiyim beynim yandı araştırmaktan en son düşünmeyi bıraktım.Şuan Lotusta Ahmet patak ile avni kılıç arasında kararsızım hâlâ
Esmer00 Ayse8326 Orhan balçık Şanmed Kadın doğumcu olarak 10 numara çok sempatik ve çok anlayışlı bir doktor benim doktorum önceden Kadir yamana gidiyordum 1 buçuk yıl şimdi 2 aydır ona gidiyorum çok memnunum
Fatma77 S-D ben her ikisine de gittim ikisi de gayet iyi doktorlar fakat ben Ahmet padaktan daha memnun kaldım onunla devam ediyorum
Liebeeisst S-D merhaba ben avni beye gidiyorum fakat makinesinin eski olduğunu bir tanıdıktan duydum Ahmet padak daha mı iyi acaba
S-D Fatma77 Anladım canımm çok teşekkür ederim de bir şey daha soracaktım diyelim ki doğum izni dışında rapor ihtiyacım oldu Ahmet hoca veriyor mu bazı hocalar rapor konusunda hiç olumlu değiller de bunu merak ediyorum açıkçası