13Gamze08 aynı fikirdeyim kaç yakınıma hasta engelli dendi ama şuan sağlıklı ve okullu oldular bile Rabbimin takdiri ben ona sonsuz güveniyorum kız erkek önemli değil tek dileğim hayırlı saglıklı bir evladım olması bunu kendim icinde değil gerçektem bebegim icin istiyorum cünkü her anne baba evladını ne olsada sever ama dünya cok kötü onu üzerler ve incitirler🥹