Busss123 Çalışan anneler doğumdan ne kdar süre sonra işe dönmeyi planlıyorsunuz yada dönen anneler ne kadar süre de döndünüz kariyerinizde bir düşüş oldu mu gelin sohbet edelim 🙏💙
bebikveben Busss123 ben ücretli iznim bitince dönmeyi düşünüyorum tabii bebeğimden yana bi sorun olmazsa. Annem de yakınımda oturuyor, evden de çalışma imkanım da var. O yüzden zorlanmam sanırım, bakalım zaman ne gösterecek
__mom1 Busss123 hiç ama hiç bilmiyorum ama ücretsiz izin alamam ev alıyoruz çünkü paraya ihtiyacımız olacak 🥲🥲🥲
Busss123 bebikveben bende evden çalışkyprum ama annemle kayınvalidem çok yakın oturmuyor işimi seviyorum ayrı kalacağım için üzülüyorum biraz ücretli için biter bitmez dönsem harika olur
bebikveben Busss123 siz de evden çalışıyorsanız çok iyi o zaman. Ben gerçi annemler yakınımda oturmasa da hem işi hem bebek bakımını birlikte götürmeyi planlıyordum. Umarım zorlanmayız, Allah kolaylığını verir inşallah🫠
birheyecanlikizannesi Ben de evden çalışıyorum, 4-5 ay sonra başlamayı düşünüyorum. İşle birlikte bebek bakımını götürebilirsem devam ederim götürmezsem çıkarım diye düşünüyorum. İşi bırakmak istemiyorum umarım beraber götürebilirim bakalım.
Busss123 birheyecanlikizannesi Allah hepimizin yardımcısı olsun evden çakışan iş arıyor herkes kaybetmek istemiyorum süt izni de varken
Busss123 bebikveben çok korkuyorum başaramamaktan endişeliyim ama güçlü olmak zorundayız 3-4 sene idare ettik mi kreş okul derken en azından mesleğimizi kaybetmemiş olucaz
Busss123 __mom1 çok haklısınız borca girilmese bile tek kişinin çalıştığıyla o kadar zor ki çocuk büyütmek