yenibirannis Kızlar tahlillerimde herşey normal bi tek kolestrollerm yüksek cıkmıs Dr attım daha dönmedi bebek için bi sorun teşkil ediyomu varmı kolestrolü yüksek olan şuan 36+2 doğuma da az kaldı
Sineemiis yenibirannis hamileyken kolestrol yüksekliği görülebilen bisey normal sanırım benim de yüksekti hep bebek icin gerekli bisey demişti kardiyoloji doktorum emzirirken bile
yenibirannis Sineemiis hadi ya bende şimdi attım baklm ne dıcek Dr benm Dr biraz pimpirkli kaç cıkmıstı senn cnm