gata hem çikolata kistim hemde polikistik overim vardı
Kistim 5 cm
Polikistik değerim ise 5 küsürdü. 2.5 yıl bebeği olmadı tam ümidi kesip tüp bebek araştırmaları yaparken endokrin doktorum pahalı bi iğne ile zayıflattı 6 kilo verim ve polikistiğim 3 e düştü. iğneyi bıraktığım ay doğal yolla hamile kaldım şimdi 6 aylık hamileyim çok şükür 🥰🧿💙