Bfhvcffesra ben sepet besik aldım canım içinede reflü yatagı aldım yanımda yatırmaya korkuyorum ne olur ne olmaz 6 aya kadar sepet besik sonrada kayınpederim marangoz cekmeceli büyük bi beşik yapcak odasınada onu koycam 6 - 8 aydan sonra orda yatırmaya baslıcam. Büyüyen besik hiç düşünmedim atanıcam büyük ihtimal 2 sene içinde o yüzden gittiğim yerdeki evime göre bi oda yaparım gene dedim. Park yatakta düşünmüyorum eşimde istemedi cocuğu buraya kitlicez gibi olcak dedi