Cennet-donder zeryyyyy1 bize de söyler misin :) ben de çok düşük bi değerle öğrendim o yüzden merak ediyorum beta hcg nin cinsiyete alakası var mı
daisybebek myangelson canım az ömce bunla ilgili post açtım benim sat 27 ağustos, iğne 7 eylül yani 15 gün sonrası 22 eylül de bilemedin 23 eylül adet günüm mü olmuş olacak. 27 sini beklemeyim mi
myangelson daisybebek senin en geç 23-24 ünde falan adet olman lazım hesapladıgıma göre. 21 i 14. Günü iğnenin test günü oluyor eğer o gün de adet olmazsan 2-3 gün daha bekle hala adet gelmezse muayeneye gel demişti doktor bana canım