NidaEray Ben de bundan korkuyorum yazacaktım ama bir türlü klavye işlemedi. Şekerim çıktı aslında çok yüksek değil ama insülin iğnesi yazdılar daha henüz kullanamadım 34+5′im. Sadece merak ettim açıkçası bebek biraz iri taşımak da çok zorlaştı iki büklüm şekilde yürüyorum artık. Erken alırlar mı beni de , diye düşündüm bi an.