Anladım ben de aynı sadece bir kaç kez hastaneye gittim. Onun dışında evdeyim. 2 buçuk yıldır bekliyoruz bizde klomen ve aşılama da yaptırdık olmadı sebepsiz dediler sonra öğrendik çikolata kistiymiş. Bir haftaya kadar işe geri döneceğim ben de keseyi bekliyorum umarım her şey yolunda gider.