38 haftalık hamileyim önümüz deki Çarşamba doğumum var sezeryan. Fakat bir haftadır özel bölgem cok ağır gibi bişe var sanki sert bişe var ya bilemiyorum ağrıyor da biraz kaşınıyor da acaba bu ne korkuyorum grip oldum bir de cok hapşırıyorum umarım çocuk birden çıkmaz hahah 😂 şaka maka bu özel bölgemde hisssettigim şey ne acaba yaşayan varmı