Merhaba kızlar erkek bebek isimleri araştırıyorum sizler ne koydunuz veya koyarsınız.
Hilalandlevent büyük oğlumun adı yiğit küçüğü de Kerem olacak inşallah 😌
Hilalandlevent Ali asaf
Hilalandlevent ben Kaan koyacağım
Hilalandlevent Yavuz olacak inşallah 🤗
Erkekse Kutluhan koyacağız. Ablası Bilgehan 🌸
Hilalandlevent Emir Mete💙