mavi2904 ressamanne_ bende aynı oluyordum hala oluyorum adetime 6 gün var clearblue marka diye bir test aldım silik çizgi çıktı ama çok silik değil hani eline alınca beli oluyor ama , doğru mu bilmiyorum test yap bence sende.
Yasoeso ressamanne_ benimde bat 20 geçen ay birsuru biseler hissettim gebelik yoktu bu ay hiç bişey hissetmiyorum bakalım hayırlısı