aylin_23 hiç korkmayın. Ben baştan beri kendimi şartladım, beslenmeme hareketlerime dikkat ediyorum, stres yapmıyorum ki bebeğim de stres yapmasın. Kontroller de çok sağlıklı geçiyor çok şükür. İlla belirti olması gerekmiyor, bazen hamilelerin çok abarttığını nazlandığını düşündüğüm olmuştu bu yüzden. Tabii bünyeden bünyeye değiştiği için saygı duyuyorum. Doktorum ne güzel stres evham yapmadan devam et böyle demişti. Öyle de yapıyorum. Bebişleri de sakin tutalım stres olmasınlar🎈