bhmndls Kızlar mide bulantisindan ölüyorum,öglen basliyo tüm gün devam ediyor 7+1 gebeyim,nasıl başa çıkabilirim bilmiyorum,doktor kusma olmadigi sürece ilaç vermiyor ama hic birsey yiyemiycek durumdayim,nasil basedebilirim ?
Meltem19 bhmndls ben 16daym hala kusuyorum bulanıyor çok yapacak birley yok polo şekerini dene birazda olsa bastırıyo
Meltem19 bhmndls nane aromalı seker bana da burdan tavsıye ettıker sorun olcagnı sanmmam direk nane maydonoz sıkıntı dıye biliyorm