Asyos34 Evet bel ağrısı ve karın sertleşmesi oluyor zaten doğum sancısı olursa mutlaka anlarsınız merak etmeyin😉 yalancı sancıda olabilir şuanki. eğer şiddeti git gite artarsa doğum sancısıdır.Böyle hani kramp girerken aha geliyor dersiniz ya öyle birşey. Böyle hafifden yükseğe doğru bir ağrı gidip geliyor.