Minigiim-vebenn52 Bazı doktorların adının yanında yazıyorsa alamazsın yani randevu alsan da doktor bakmaz devlet hastanesinde doktorlar ayrılıyo kendi arasında düşük haftaya bakan yüksek haftaya bakan diye yani aldın ama gitsen de bakmayacak