Barismom Merhaba 32.haftadayım ve bu günlerde karnım asırı gerilip karnımın içinde bir sızı oluyor artık bebek büyüdüğü için normal mi yoksa panikleme gereken bir durum mu acaba 🙄 bu 2.gebeliğim aslnda ama ilkinde böyle bsey yasadığımı hatırlamıyorum
Nr_avc3 Barismom bende 30 haftalık hamileyim canım ikinci gebeliğim aynısı bende de öyle bazen yırtılacak diye korkuyorum gerçekten göbek deliği çevresi özellikle sağlı sollu altlı üstlü sızlıyor geriliyor
Asel-2023 Barismom 3.cu ye hamileyim ikisin. De ne yasamadiysam misli ile yaşadım ilk 5 ay kustum sonra 1 ay rahattım şimdi 33 haftalık erken sancilandim suyu fazlalaştı patlıcak gibi karnım şimdi de şeker şüphesi 😭😭 Allah affetsin doğsa sevinicem yemin ederim 😭
zumrasmom1 Barismom 29 haftaligim aynı şey bende de oluyor bende anlam veremedim ilk gebeligim. Arı sokuyor gibi sızlıyor aile hekimine söyledim sıkıntı yok dedi. Kadın doğuma da daha gitmedim
EUEUEU Barismom benmde suan 34 haftalık 2.gebelıgım aynı seylerı yasıyorum bende tedirgin oluyorum normalmı acaba diye ilk cocukda hiç böyle degildi karnımın içinden agrı sızı hissediyorum hatta bazen cocuk hareket edıyo benım canım yanıyo sankı oraya sıgmıyo karnımını delecekmıs gibi sizdede oluyomu bu hareket ederken agrılımı oluyor.
Barismom Nr_avc3 valla ilkinde hiç böyle olmamıştı korkuyorum erken falan doğacak diye öyle geriliyor sızlıyor resmen bazen diyorum suratı yırtıp cıkacak heralde diye 🤷♀️
ipekbocegim Nr_avc3 benim de birebir aynısı başıma geliyor 1 haftadır hem de kahvaltıdan sonra başlayıp hic gecmiyordu içten yırtılıyor sanıyordum göbek deliği cevrem. Yattığım yerden kalkarken iğne batar gibi oluyordu. Dün doktora sordum çok normal dedi bebeğinin sırtı orda seni rahatsız ediyordur dedi
Nr_avc3 Barismom evet hatta dün oldu ama bugün olmadı birazda yediğim yemeklere bağlıyorum çok yememeye dikkat ediyorum bu kez karnım gereksiz şişiyor geriliyor o yüzden sızlıyor 🤣
Barismom Nr_avc3 bu durumu doktorunuza hiç danıstınız mı peki ben haftaya gideceğim o zaman sorcam ama böyle oldukça da korkuyorum 🥺
Barismom Asel-2023 ayy her gebelik ayrı Bi olay vaktinde sağ salim Bi kavussak hep bir korkuyla yasamakta zor
Nr_avc3 Barismom bende 15 19 haftalıkken başladı bu sorun doktoruma da sordum olabilir böyle şeyler ona bir şey yapamayız her hamilelikte olur dedi
Asel-2023 Barismom inanın kuvez e girmiceni bilsem imza atıp dogurucam o kadar zorladi gerçekten hiç bir gebelik birbiri ile aynı değil
Barismom Nr_avc3 en azından normal oldugunu söylemiş buda bişey, senin başlaması daha erkenmiş canım yaa benim 28de başladı daha çok aşırı yorulunca oluyo
Nr_avc3 Barismom evet baya erken başladı canım benimki oda gerildiği zaman daha çok karnım şiştiği zaman oluyor
Barismom Nr_avc3 aynı aynı benmde öyle, bu hafta doktoruma danıstım bebek büyüdüğü alanı daraldığı için normal oldugunu söyledi oda 🤷♀️ en azndan korkulacak bsey yok bunada şükür
Asel-2023 Barismom ben doğurmak üzereyim aman Rabbim zamanın da nasip etsin inşallah 5 günde bir serum alıyorum 🥴🫣
Nr_avc3 Barismom çok şükür canım bende bide yürüyünce sertleşiyor karnım kaskatı kesiliyor sende de öyle mi yürütmüyor beni hatta ayakta çok kalınca akıntım çok oluyor
Barismom zumrasmom1 ben şuan 34haftadayım gecen gün kontrolde doktoruma sordum bebek büyüdükçe böyle seylerin olması normal dedi panikleyecek bsey yokmuş mümkün oldukça dinlenmeye çalıs ve en rahat ettiğin pozisyonu bulup o şekilde yat dedi 😇