Yenibirannee nazersz daha yolun cok başındasıniz 🥰 karninizda hissettikten sonra gun gectikce görmediğiniz birisini özlüyorsunuz. Artik gormek icin sabırsızlaniyorsunuz. Benim 2. Gebeligim ve son haftalarim dogsa da koklasam yavrumu 🥰