Deli_hatun_7 SuEmbal kız bariz var 1000 gecmıs bile sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim inşallah 🌸❤️ darısı bana ve isteyen herkese nasip olsun inşallah ❤️🌸
LamiyaCetinkaya SuEmbal Gözün aydın, sağlıkla kucağına alıp büyütmek nasip olsun, çok mutlu oldum senin adına ❤️❤️
SuEmbal Deli_hatun_7 amin canım allah razı olsun okadar çok istiyordumki anlatamam ben artık doktora rahim filmi için görüşmeye gittiğimde bugün öğrendim asla beklemiyordum mucize resmen umut oldu bana şükürler olsunki rabbim nasip etti inşallah kucağımada alırım sağlıkla inşallah sende en kısa zamanda hamile kalırsın🥰❤️
Deli_hatun_7 SuEmbal ayyyyy ne güzel kuzum sağlıkla al kucağına inşallah🤲🏻 🌸 bende bu ay rahim filmi cektırdım adete son 9 beklıyoruz bakalım hayırlısı inşallah 🤲🏻🌸
SuEmbal LamiyaCetinkaya yaaa çok teşekkür ederim allah razı olsun canım rabbim tüm isteyenlere nasip etsin inşallah 😊🙏🏻
SuEmbal 1prensesannesi__ sonucu alır almaz doktoruma gittim Pazartesi gel dedi ama ben Pazartesi sağlık ocağına tekrar kan vereyim diyorum değerlerim düzenli artıysa cuma gideyim keseyi görmeye
SuEmbal 1prensesannesi__ Ya ilk gebeliğim okadar mutluyumki allah biliyo ya çok istiyordum rabbim inşallah sanada nasip eder canm hep görüyordum açtığın postları falan🥰🙏🏻
1prensesannesi__ SuEmbal Bence kan vermene gerek yok pazartesi kese görülmezse zaten kan isterler direk ultrasona git sonuc cikmasi artti mi artmadimi stresine girmene gerek yok 😀
1prensesannesi__ SuEmbal Amin canım cok tesekkür ederim benim bi kizim var kardes istiyoruz 8 yasjna az kaldi büyüyüp genc kiz olmadan kardesi dogsunda oynasinlar istiyorum acelem ondan aslında 😃
SuEmbal Pitircikkus Benim adetim düzensizdi oyüzden bilemiyordum ama doktor 5 haftalık olduğunu söyledi
Selma2412- Kızlar bilginiz varsa yardımcı olur musunuz son adet tarihine göre 5+2 ilk beta 1542 dün kan verdim 8500 çıktı ama aralıklara göre de 6 haftalık gözüküyor heyecandan doktora sormaya da unuttum ne kadarlık diye ☺️ Bilgisi olan var mı
Selma2412- SuEmbal gecen carsamba akşamı kan verdim canım ilk beta 1542 çıktı 5 gun sonra ikinci kez kan verdim 8500 çıktı uygulama 5+2 gosteriyo heyecandan doktora sormaya unuttum ben haftasını