Elifaksoy bence içme bana adet gecikmesi yüzünden vermişti doktor ve o ilaç yüzünden hormonlarım bozulmuştu normalde kullanılması gereken dozdan daha fazla kullanmıştım doktor öyle demişti ve ben o yüzden 14 ay hamile kalamadım başka doktorun doğru ilaç tedavisi sayesinde hamile kalabildim. Gereksiz ise kesinlikle içme