Funda_yucel2 Hanımlar merhaba 32. Haftadayım ve yaklaşık 1 haftadır vajinamda çok kötü ağrı hissediyorum resmen kemiklerim sızlıyor aranızda aynı durumu yaşan kimse var mıı
xbebegimx Funda_yucel2 32. Haftadayim 25ten beri var kemiklerim agriyor resmen doktor magnezyum vermisti az da olsa hafifletiyor ama bebek kilo alip baski yaptikca daha cok agri olcakmis o da normal dedi doktor
Mrlsoykrn Funda_yucel2 aynı bende öyleyim merdiven inerken sızlıyor vajinadaki kemiğim ağrıyor yürürken bile zorlanıyorum 32 haftalığız kortrolüm var pazartesi onu bekliyorum soracağım doktora
Funda_yucel2 xbebegimx şimdiden böyle ise ilerleyen günlerde artacak ağrıyı düşünemiyorum çünkü yürürken bile acı çekiyorum