Merhaba hanımlar dün hastaneye gittim karnımın alt tarafında sertlik var diye ulturosınla bakıldı gözükmedi mr aldılar rabbim kimseyi muhtaç etmesin mr sonuçlar çıkmadı sağa ne olabilir bu sertlik korkmaya başladım dağa sonuç almaya gitmedim böyle olan varmı diye sormak istedim tam da çocuk tedavisi görmeye başladığım zaman karnımda sertlik farkettim cvplarınızı bekliyorum