Sevgili anneler merhabalar ben 28.haftamda şeker yüklemesi yaptırdığımda çok şükür şeker oranım yüksek çıkmamıştı şimdi 33.haftamda açlık kan şekerim olması gereken değerlerin üzerinde çıktı. Karbonhidrat ağırlıklı beslendim son zamanlar ondan kaynaklanmış olabilir mi? Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı acaba