rabiaozcans Sevgi3444 hanımefendiciğim henüz çok erken sanırım ben bu şekilde anlayamıyorum kusura bakmayın😍♥️ 12. haftadan sonra daha net anlaşılıyor genelde. ama keseye göre sallayacak olursam kız derim😁🙏